1398-05-19 13:24
2214
0
64881
یک عیدِ قربانِ داغِ سیاسی در گلستان !

معاون سیاسی وزیر کشور، عید قربان را میهمان گرگانی هاست ! / قطعا یک کاسه ای، زیر نیم کاسه است !

شنیده های موثق حکایت از آن دارد که معاون سیاسی وزیر کشور به دعوت برخی افراد ذی نفوذ و فرصت طلب و بعضی مجموعه های خاص ، برای گذراندن عید قربان به گلستان می آید !

به گزارش گلستان ما، شنیده های موثق حکایت از آن دارد که جمال عُرف معاون سیاسی وزیر کشور به دعوت برخی افراد ذی نفوذ و فرصت طلب و بعضی مجموعه های خاص ، برای گذراندن عید قربان به گلستان می آید !

آقایان ( ک - ن ) ، ( ع - ط ) ، ( ر - ج ) و ... که این روزها شدیدا چشم طمع به تصاحب معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان دارند و شب و روز در حال تلاش و رایزنی برای تسخیر آن هستند ، تدارک ویژه ای برای این سفر دیده اند !

این افراد و جریانات ، چند نفری را به عنوان گزینه برای انتصاب در این سِمَت بسیار مهم بخصوص در سال 98 در آستین دارند که ( ج . قدس علوی ) ، ( ع . کریمی ) و ... از جمله این افراد هستند !

یکی از بیوتی که همواره در متن تحولات و انتصابات سیاسی و غیر سیاسی استان نقش آفرین است [ ولی بصورتی مضحک این امر را انکار می کند ] ، محور این برنامه است !

بالاخره بد هم نمی گذرد ؛ هم رسم عید قربان خوب ادا می شود ، هم دیدارها تازه می گردد ، هم پروتئین مورد نیاز بدن تامین می شود ، هم بعضی ها به نوایی می رسند ، هم ... !

فقط مراقب باشید که زیاده روی نکنید تا طُغار نشکند ، که چون :

طغاری بشکند ، ماستی بریزد
جهان گردد به کام کاسه لیسان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.